Astăzi vă propunem un interviu simpatic cu Claudia Dragomir, owner Lady Von D. Ne plac foarte mult tricourile cu mesaje, așa că am fost curioase să aflăm mai multe detalii despre cum a început totul.
– De unde vine numele brandului?
Pentru că mi-am dorit să ofer brandului un nume elegant, feminin, puternic, care să scoată în evidență valorile pe baza căruia a fost construit, am ales, într-un moment de inspirație, numele „Lady Von D”. Mai exact, „Von D” este porecla pe care o am din partea unei prietene de foarte mulți ani. Eu eram “Von D”, iar ea “Von T” și de aici a început povestea.
– Care a fost ideea din spatele acestui business?
Lady Von D este un business dedicat exclusiv femeilor, cu o gamă largă de tricouri personalizate cu mesaje puternice demne de purtat pentru personalitățile care iese din tipar. Încă de la început ne-am dorit o calitate premium a produselor noastre, astfel că am ales tricouri de cea mai bună calitate, personalizate prin cea mai bună metodă de inscripționare.
– Care sunt provocarile intampinate ca antreprenor?
Am o experiență de aproape opt ani în antreprenoriat, timp în care am învățat că secretul este să ai răbdare. Lady Von D s-a născut la începutul acestui an și am fost pregătită să nu renunț, chiar dacă pe piață sunt multe branduri cu acelați profil. Eu cred în acest brand, pentru că este unic, puternic, sarcastic, sexy, jucăuș și misterios. Ca o adevărată femeie. Așa că orice provocare vom întâmpina pe parcurs, sunt sigură că o vom înfrunta cu ușurință.
– Cum iti gasesti inspiratia pentru mesajele de pe tricouri?
Inspirația o găsesc atât în femeile din jurul meu, în simple discuții cu ele „ca între fete”, cât și în texte motivaționale sau în replici din filme care mi-au rămas în suflet de-a lungul multor ani. De exemplu textele din colecția „Sex and the City” le aveam notate într-un document Word de aproape 10 ani, așteptând, probabil, calea potrivită pentru a le da glas într-un stil propriu.
– Ai un mesaj de suflet dintre cele pe care le-ai creat?
Sunt multe mesaje care îmi plac și care mi-au rămas în suflet. Poate să fie ” B.I.T.C.H. Beautiful. Intelligent. Talented. Charming and Hot. ” „Women who lead, read”, ” Confidence is sexy… wear it daily.” sau ” I have absolutely no desire to be average. „, dar toate au ceva care îmi place, altfel nu ar exista într-una dintre colecțiile Lady Von D.
– Ce planuri de viitor ai pentru Lady Von D?
În acest moment cred că am făcut un pas important introducând o parte din modelele Lady Von D și pe Amazon.com, oferindu-le astfel posibilitatea și celor din alte țări să achiziționeze aceste tricouri. Așa că planurile de viitor înclud dezvoltarea brandului la nivel național, cât și internațional.
Lasă un răspuns